Wattpad

Pernah dengar tak pasal application nie?Well bukan nak promote..hehe tapi application ni best sangat bagi yang ulat buku or yang suka baca novel tu (english novels).Application nie ada dalam anroid and iphone (kalau tak salah aku lah).

    Wattpad ni bukan je untuk orang yang suka membaca je tapi untuk orang yang suka menulis cerita or novel untuk free and tatapan umum.Kot-kot lah korang mempunyai idea cerita yang menarik untuk dikongsikan bersama seluruh umat manusia kat dunia ni.Not only that, wattpad also have alot of intresting stories and for my self aku dah banyak habiskan masa aku dengan membaca novel through wattpad.
 
    Aku jenis yang pemalas sikit nak beli novel (kedekut jugaklah kan) so bila aku baca je description Wattpad nie terus aku download and aku download all the stories that i wanna read.My most favorite write is kristie00 and sinaidkincaid16 (sorry if you guys read this i hope u don't mind me write it)

Click Wattpad if you wanna read the unlimited stories :)


Comments

Popular Posts