Hello,Hi...Whatever

Dah lama benar rasanya aku tak menulis/menaip blog...hehe.Well,dulu aku ada gak menulis tapi sebab dah busy memanjang sepanjang minggu,aku delete je blog tu (hehe bukan ramai yang follow or read what kind-of-trash tu)
  Kalau tak menulis ke apa..macam-macam idea in my mind to write,so most of the time(my time) aku menulis dalam diari je.Secret and secret :D Tak best jugak kan kalau tak ada yang boleh baca untuk diambil sebagai iktibar (pengajaran).Sorry for my language coz aku blog aku sempoi and rojak.Bukan nak merosakkan bahasa tapi hakikatnya we like to ROJAK kan bahasa,rite?
  Even aku bercakap pun still aku mix kan malay n english n sometime tamil/Hokien (?) coz my friend is CHINDIAN..I don't know where got Chindian words but she's Chinese mix with Indian blood,so there you go word "CHINDIAN" :D Enough with that,continue with my self...I'm not mulitlanguange person but still i did try my best to learn Hokien or any other languange for my refrence (since we're 1 Malaysia,so kinda need to learn a few words..hehe)

Comments

Popular Posts